Sky Radio verandert na 23 jaar haar audiologo. “Het nieuwe jinglepakket sluit beter aan bij de huidige muziekmix op het station en de vernieuwde branding en marketingstrategie van Sky Radio”, aldus het radiostation. Het pakket is gemaakt door het Britse bedrijf Wise Buddah.
“Het zal voor sommige trouwe luisteraars even wennen worden om na 23 jaar een nieuw Sky audiologo te horen. Maar het was hoog tijd voor een complete makeover. Je moet met je tijd meegaan en we wilden jingles die optimaal aansluiten bij de nu populaire Sky artiesten.” Zegt Uunco Cerfontaine, Chief Creative Officer Sky Radio Group.
“De jingles zijn ingezongen in de studio in Londen door zeer ervaren Engelse en Amerikaanse zangers waaronder hitzangeres Lucie Silvas, die in 2006 nog een nummer 1 hit scoorde in Nederland, met ‘Everytime I Think Of You’, samen met Marco Borsato.” Anthony Timmers van ‘Capital of Media’ heeft samen met Arjan van Lierop van Sky Radio de definitieve versies geproduceerd met de stationvoices Kas van Iersel en Marlayne Sahupala en het resultaat van al die maanden werk is sinds vanmiddag op Sky Radio te beluisteren.”