De Sky Radio Group heeft met de Vereniging Veronica, de eigenaar van Kink FM, een overeenkomst gesloten over de verkoop van de reclamezendtijd op Kink FM. Binnenkort is het voor adverteerders mogelijk om Kink FM in de radioplannen mee te nemen.
Kink FM zal ook weer gaan meelopen in het Continu LuisterOnderzoek van Intomart GFK. Het alternatieve muziekstation zal hierdoor weer nieuwe luistercijfers kunnen publiceren. Uit eerdere luisteronderzoeken is bekend dat het profiel van de luisteraars van Kink FM overwegend mannelijk, hoog opgeleid en modern is.
Mark Berendsen, commercieel directeur Sky Radio Group Nederland: “Kink FM is de vierde zender die onze radiogroep kan aanbieden aan adverteerders, naast Sky Radio 101 FM, Radio Veronica en Classic FM. Het is een interessante aanwinst die ons nog diverser maakt. Kink FM biedt echt een andere propositie”.
Jan Hoogesteijn, directeur van Kink FM: “Kink FM is the altenative ook voor adverteerders. Dat willen wij meer onder de aandacht brengen. De Sky Radio Group is bij uitstek de partij die radio kan verkopen. Dat bewijzen ze met Sky Radio, Radio Veronica en Classic FM; straks ook voor Kink FM.”