RTV Noord-Holland is gestart met een reclamecampagne. Twaalf televisiespots en zeven radiocommercials zijn te zien en te horen op de eigen zenders. In de spotjes worden de verschillende pijlers van de zender zoals nieuws, sport, en cultuur op een ludieke wijze gecommuniceerd.
Tegelijkertijd is een outdoor-campagne gestart met meer dan 50 verschillende uitingen door heel Noord-Holland. Hierin wordt het thema verder toegespitst en krijgen gemeentes, buurten of zelfs straten hun eigen abri of billboard.
"RTV Noord-Holland is wereldberoemd in Noord-Holland. Maar nog niet daarbuiten. Dat is het uitgangspunt voor de tv- en radiocampagne, waarin verwoede pogingen worden gedaan om de zender ook buiten de provincie populair te maken. Van Zuid-Limburg tot aan de Costa Brava. Zelfs Obama wordt gebeld. Uiteraard zonder resultaat, want RTV Noord-Holland is ‘alleen’ wereldberoemd in Noord-Holland", zo meldt de regionale publieke zender.
Een intensieve bannercampagne op diverse nieuws- en entertainmentsites gaat 19 oktober van start, gevolgd door dagbladadvertenties voor specifieke programmapromotie.