Niet alleen de programmering van Radio Veronica is flink op de schop gegaan, met onder meer een nieuwe ochtend- en middagshow, maar ook het jinglepakket is vernieuwd. Daarnaast heeft de zender een nieuwe slogan in gebruik genomen: ‘We.Love.Music.’ is vervangen door de slogan ‘Join The Club’.

“We zijn ontzettend blij met de nieuwe audiovormgeving”, zegt Robbert-Jan van de Velde, radiodirecteur van Radio Veronica. “Met de komst van Gerard Ekdom, naast Wout & Frank en Rob Stenders, willen we het clubhuisgevoel verder versterken en het merk laden met onze slogan ‘Join the Club’. De nieuwe jingles spelen daarin een belangrijke rol als branding- en marketinginstrument.”

Het nieuwe sounddesign is gemaakt door PURE Jingles. “Het is mede geïnspireerd op de Veronica-playlist en bevat subtiele verwijzingen naar hits van kernartiesten. De audiobranding sluit tevens aan bij de nieuwe positionering, die luisteraars een welkom en verbonden gevoel wil geven”, aldus het jinglebedrijf.

Luister het nieuwe jinglepakket:

Foto: Radio Veronica