Het moederbedrijf van BNR Nieuwsradio heeft vorig jaar zes procent meer omzet gehaald dan in 2010. Het bedrijf, waar ook het Financieele Dagblad onder valt, zag de omzet stijgen naar 58,7 miljoen euro. De winst voor aftrek van rente, belastingen en afschrijvingen steeg van 7,1 naar 7,9 miljoen.
Zowel de krant als de radiozender droegen bij aan het resultaat, zo laat de FD Mediagroep weten. De groei is volgens het bedrijf "in weerwil van een dalende nationale advertentie- en oplagemarkt".
De betaalde website van het FD had in december 2011 ruim 10.000 abonees. "De uitdagingen voor 2012 zijn groot", meent Algemeen Directeur Jacques Kuyf. "We zullen ons continu moeten blijven verbeteren om relevant te blijven voor onze lezers en luisteraars en attractief te blijven voor adverteerders. Wij geloven in het verder verrijken en versterken van onze journalistieke merken en producten en dat de eindgebruiker daarvoor wil betalen."