De CRN en Top Format zijn een nieuwe samenwerking gestart. De reclameverkoopmaatschappij van twaalf commerciële regionale radiostations wil samen met de jingle- en commercialproducent het aantrekkelijker maken om te adverteren via de regionale zenders, dit doet ze met het all inclusive pakket.
Het pakket bestaat uit een radiocampagne van drie weken op alle CRN-zenders, inclusief de productie van een radiocommercial. De partners willen met dit initiatief de drempel voor radiovreemde bedrijven verlagen door de adverteerder ook te begeleiden al voordat de campagne van start gaat. Zo is er overleg met de klant over de campagnedoelstelling, waarna de commercialtekst wordt geschreven en de stem(men) gecast.
Jan Lagrouw, directeur van CRN: “Adverteerders die niet gewend zijn om radio in te zetten en voor bijvoorbeeld print kiezen, willen we op deze manier overtuigen van de flexibiliteit en de kracht van radio.” Frank Kok, directeur van Top Format: “Wij nemen de adverteerder al het werk uit handen voor een vaste pakketprijs van 13.950,-, dus zoals het een goede all inclusive formule betaamt zonder vervelende tariefsverrassingen achteraf.” [Adformatie]