Pindakaasproducent Calvé heeft het Het Houten Reclameblok 2011 gewonnen voor het spotje met het voetballertje Jeffrey. De reclamereeks van Plus eindigde op de tweede plaats en ‘Piiieeeepp’ van Peugeot was goed voor nummer drie. De verkiezing werd georganiseerd door de Coen en Sander Show op 3FM.
"Jammer dat we deze prijs hebben gewonnen", laat een woordvoerder in een reactie weten. "Gouden Loeki’' zijn leuker om te winnen. Volgens ons is de actie in ieder geval een mooie actie, waarbij kinderen met hun voetbalhelden kunnen gaan voetballen. Maar we hadden liever gehad dat iedereen de reclame erg leuk had gevonden."
Met het Houten Reclameblok willen Coen en Sander adverteerders letterlijk voor het blok zetten en hen aansporen de kwaliteit van radiocommercials te verbeteren. Coen: "Een terechte winnaar! Ik schuif graag een broodje pindakaas naar binnen, maar dit radiospotje ging er bij mij echt niet in."