De Arrow Media Groep brengt per 1 januari de verkoop van reclamezendtijd voor de radiozenders Arrow Classic Rock en Arrow Jazz FM onder bij E Power Radio Sales. Voor specifieke campagnes, sponsoring, on-line en crossmediale campagnes blijft Arrow zelf de verkoop verrichten.
E Power verkoopt reclamezendtijd op vrijwel alle regionale commerciële zenders. Met de komst van de Arrow-zenders wil E Power extra aandacht besteden aan de business gerelateerde doelgroepen.
De keuze om de verkoop van Arrow Classic Rock en Arrow Jazz FM bij E Power onder te brengen komt voort uit de groeiende vraag uit de markt naar grote radiovolumepakketten, waarbij inkoopvoordeel en efficiency een belangrijke rol spelen, zegt Arrow-directeur Ad Ossendrijver. “Het verdwijnen van de FM heeft ons natuurlijk luisteraars gekost, maar het valt mee. We zijn terug op het niveau van 2006. Als collectief bieden we nu aan adverteerders een lekker groot volume in belangrijke doelgroepen. De samenwerking met E Power biedt ons ook meer ruimte verder te concentreren op de digitale ontwikkelingen.”