Radio 538 heeft gisteravond tijdens de uitreiking van de Esprix in de Escape in Amsterdam, de zilveren Esprix gewonnen voor de 53J8. Doel van die actie was om Mr. X te vangen die met 50.000 euro op zak ergens in Nederland was losgelaten. Het bureau S-W-H en Radio 538 hebben samen invulling gegeven aan de multimediale jacht. Gezamenlijk werd de conceptuele basis ontwikkeld van dit radioformat en de campagne.
"We hebben de afgelopen jaren al zoveel geweldige acties gedaan en dan nu de beloning voor in ieder geval de beste tot nu toe", zegt Jan-Willem Brüggenwirth, algemeen directeur Radio 538. "Da’s heel mooi!"
De Esprix, is de vakprijs voor Direct Marketing en Sales Promotion en behoort tot de belangrijkste prijzen op het gebied van marketingcommunicatie. Deze prijs dient als kwalitatieve stimulans voor deze twee vakgebieden. De Esprix wordt georganiseerd door de Stichting Esprix, geleid door een onafhankelijk vakbestuur. De inzendingen worden per categorie door een jury beoordeeld.