Ad Ossendrijver heeft Arrow Classic Rock en Arrow Jazz FM terug gekocht van uitgever PCM. PCM heeft besloten afstand te doen van het belang omdat onvoldoende synergie bereikt kan worden tussen de radiozenders en de Volkskrant, waaraan Arrow was gekoppeld.
PCM maakte begin vorig jaar bekend de radiozenders over te nemen van Ossendrijver en Willem van Kooten. Toen dacht de uitgever nog dat de doelgroep van de zenders en de krant gelijk zouden zijn.
Philip Alberdingk Thijm, lid van de Raad van Bestuur van PCM, ziet voldoende nieuwe kansen voor beide partijen: De Volkskrant kan nu alle energie richten op de ontwikkeling van eigen digitale kanalen, zoals webtv. En Ad Ossendrijver is een gepassioneerd radiomaker die zeer wel in staat is om Arrow op eigen kracht verder uit te bouwen.
Ad Ossendrijver heeft grote plannen met Arrow. Arrow heeft met beide zenders gezamenlijk twee miljoen verschillende luisteraars per maand. Onder de merknaam Arrow kan de dienstverlening worden uitgebreid met meerdere (muziek)kanalen, streaming, downloading, on-demanddiensten en video. Naast de bestaande ether- en kabelfrequenties kan de content ook beschikbaar komen voor digitale ether en mobiel gebruik.