Radio 10 heeft een nieuw logo, een nieuwe huisstijl en een nieuwe reclamecampagne gelanceerd. De muziek van Radio 10 staat centraal in de nieuwe campagne van de radiozender Hits als ‘Valerie’ van Amy Winehouse, ‘Boogie Wonderland’ van Earth, Wind & Fire en ‘Take On Me’ van A-ha moeten de zender typeren.
Naast een nieuw logo en een nieuwe huisstijl moeten ook een tv-commercial, online-, print- en outdoor uitingen de zender onder de aandacht brengen. Dennis Kuzee, brand director Radio 10: “Sinds de terugkeer op de FM in 2013 is het bereik van Radio 10 verdubbeld van ruim 700.000 luisteraars naar ruim 1,4 miljoen verschillende luisteraars per week. Met deze nieuwe merkcampagne en frisse huisstijl zetten we een volgende stap in de strategie om Radio 10 nog verder te laten groeien.”
Roland Snoeijer, radio director Radio 10: ‘Radio 10 staat voor feel good, toegankelijkheid, vriendelijkheid én de grootste hits aller tijden. Deze elementen komen samen in een vernieuwde huisstijl, de gloednieuwe merkcampagne en recent vernieuwde audiovormgeving. De audiovormgeving heeft een sterke eigen identiteit, de jingles zijn fris en eigentijds en sluiten aan op de hits uit het muziekformat van de zender.”
Bekijk de nieuwe commercial: