Radio 10 Gold voert een grootscheepse campagne om de nieuwe AM frequentie onder de aandacht te brengen. Het is een grensoverschrijdende campagne aangezien de zender door de nieuwe frequentie 1008 AM ook in grote delen van Europa te ontvangen is. Met deze campagne richt het station zich in het bijzonder op het vakantieverkeer en het vrachtverkeer.
Momenteel rijden er 100 vrachtwagens door Nederland, België en Frankrijk met Radio 10 Gold-uitingen op de achterkant. Automobilisten kunnen deze wagens de komende 4 weken nog tegenkomen. In de weekeinden zijn de promotieteams aanwezig op diverse parkeerplaatsen bij de grotere benzinestations bij de grensovergangen in de omgeving van Arnhem, Hazeldonk en Eijsden. Ze vallen op door de grote ‘Moving Billboards’. Ter plaatse verstrekt het team informatie over de nieuwe frequentie van Radio 10 Gold. Buiten deze ‘rijdende’ campagnes wordt men ook door middel van een grote outdoorcampagne in abri’s en billboards attent gemaakt op de nieuwe AM 1008 frequentie van Radio 10 Gold.