Sky Radio is deze week gestart met een grote landelijke reclamecampagne met bekende internationale popartiesten. Onderdeel van deze campagne zijn grote billboards waarbij het lijkt of de artiest uit een vitrine springt. De acht vierkante meter grote, verlichte billboards zijn zelfs voor de outdoor exploitanten Viacom en JC Decaux een primeur.
De ‘spectacular’ is een vitrine, waarboven een beeld van de springende popster Robbie Williams uitsteekt, alsof hij letterlijk uit de vitrine springt. De billboard staat in vier verschillende gemeenten: in Amsterdam bij de Amstelveenseweg, in Ouder-Amstel langs de Gooischeweg, in Hilversum langs de Vreelandseweg en tenslotte zijn er twee te bewonderen in Rotterdam.
Sky Radio heeft verder door het hele land gewone abris, billboards, reclamemasten en megaboards gehangen met artiesten als Shania Twain, Robbie Williams, Jennifer Lopez, U2, Shakira, Phil Collins, Ronan Keating en Bløf. Alle artiesten zijn voorzien van de locale etherfrequenties van Sky Radio. De campagne is ontwikkeld door VBAT Enterprise.