Radio 538 lanceert vandaag een nieuwe merkcampagne. In die campagne staat de strategie ‘The Beat Of The Moment’ nog meer centraal. Het ‘538 Time Stamp’ is een belangrijk punt in de campagne. De time stamp is een tijdsaanduiding in de 538-typografie met de groene en paarse bal (zie afbeelding hierboven).
“Met de time stamp worden wow-momenten van onze luisteraars, dj’s en artiesten in het nu vastgelegd en gedeeld”, aldus Radio 538. “De ‘The Beat Of The Moment’-campagne is volledig 360 graden uitgewerkt en vanaf vandaag te horen en te zien.”
Op de nieuwe website van Radio 538 kan er nu tegelijkertijd content bekeken worden en geluisterd worden naar Radio 538 of een van de digitale themakanalen, zoals de 538 Top 40 en 538 Dance Department. Deze maand staat het beta-platform online en kunnen luisteraars hun feedback geven.
Interactief muziekmerk
“538 maakt een beweging van radiozender naar interactief muziekmerk met radio als kern”, zegt Menno Koningsberger, algemeen directeur van Radio 538. “We geven hiermee verder inhoud aan ‘The Beat Of The Moment’. Dit wordt voelbaar in de dingen die 538 doet, in alle content die on air en online gemaakt wordt, op onze geheel vernieuwde site 538.nl, en in de uitingen die we hebben ontwikkeld.”
Dave Minneboo, programmadirecteur van Radio 538: “538 beweegt mee op het ritme van de dag en maakt je dag leuker. We willen de gangmaker zijn in het leven van de luisteraar en brengen de grootste hits, het laatste nieuws en de beste dj’s. Radio is onze bakermat en samen met onze luisteraars creëren we onvergetelijke momenten die we met elkaar delen on air, op social media en op onze events.”