Voor de nieuwe programma’s van BNN op 3FM heeft jinglebedrijf The Rocketeers een nieuw jinglepakket gemaakt. Voor RadioFreak maakte het bedrijf een exclusieve demo van de jingles.
Zowel Domien als Frank kozen voor The Rocketeers en het bedrijf maakte in overleg met de dj’s de jingles op maat. Joost Griffioen zegt over het nieuwe pakket van Frank Dane: “We willen het gevoel geven van de ochtendzon in filmische pop rock thema’s. Er wordt gebruik gemaakt van een nooit eerder in jingles gehoorde zangtechniek door een koor van een Amerikaanse man en een Nederlandse man en vrouw. En een nieuwe mastering zodat de dynamiek wel hoorbaar is on air maar niet in het signaal aanwezig is. Hierdoor heeft de dj geen last meer van ‘pieken’ in de muziek.”
Over het pakket van @work zegt hij: “Het pakket bestaat uit 9 thema’s: full versions, id’s. donuts, moodsells, logosweeps, beds, light versies, inclusief “guilty pleasure” thema en “voicemail” thema. We hebben dit keer geen koor gebruikt maar wel shouts en quotes door jongeren. Alle jingles hebben een vast tweetonig @work logo en ook hier gebruiken we de nieuwe mastering.”
Beluister hier de demo van het pakket: