Er hebben dit jaar ruim 2,5 miljoen luisteraars naar de 'Top 1000 Allertijden' van Radio Veronica geluisterd. Dat heeft RadioCall uitgezocht in opdracht van Radio Veronica. Ter vergelijking: de 'Top 2000' van NPO Radio 2 bereikt tegenwoordig meer dan 10 miljoen mensen, al telt die radiostations ook televisiekijkers en bezoekers van de website mee.
De luisteraars van Radio Veronica waardeerden de 'Top 1000 Allertijden' met een 7,6. In de belangrijkste doelgroep van Radio Veronica: mannen van 35-49 jaar luisterden 1 op de 3 naar de hitlijst. Daarnaast steeg het aantal vrouwelijke luisteraars in de doelgroep 20-49 jaar sterk. "Ook hier is te zien dat bijna 1 op de 3 vrouwen in 2015 op de hitlijst heeft afgestemd", laat Radio Veronica in een persbericht weten.
Station Director Erik de Zwart is blij met de cijfers: "Radio Veronica is de bedenker en initiatiefnemer van de hitlijsten en hierin zijn wij menig maal gekopieerd. Uit dit fantastische resultaat blijkt nogmaals de populariteit van de lijst der lijsten bij onze luisteraars."