100%NL is trots op het marktaandeel van 2,9 procent dat in januari en februari is gehaald. Het is een record voor het radiosstation, zegt algemeen directeur Carlo de Boer. "Nog nooit eerder in ons jonge bestaan waren onze luistercijfers zo hoog. De komende tijd blijven we aan de weg timmeren om 100% NL nog verder te laten groeien. Van ons goede voornemen om dit jaar minder gebak te eten komt weinig terecht met deze mooie luistercijfers, maar dat nemen we voor lief."
Ook Radio 538 is tevreden met het behaalde marktaandeel van 10, 6 procent. Jan-Willem Brüggenwirth, algemeen directeur: "In het begin van het jaar zijn de cijfers altijd lager dan normaal maar ik ben blij dat we nu weer op het oude niveau zitten. Ik ben trots op het feit dat Radio 538 elke week de meeste luisteraars heeft. We zijn sterk overeind gebleven en hebben in deze kritische tijden een mooie groei gerealiseerd."
De regionale publieke omroepen kregen er 0,7 procent bij in de luistercijfers. Clement Postmus, Directeur van reclameverkoper ORN, zegt: “ORN is blij met de stijging in de doelgroep 20-49 jaar en eveneens met de stijging in de boodschappers doelgroepen."