Luisteraars van de Coen en Sander Show op Radio 3FM hebben een radiospotje van Campina uitgeroepen tot slechtste reclame. Het bedrijf kreeg daarom het Houten Reclameblok. In de spot geven een chagrijnige man en ultravrolijke vrouw commentaar op hun dagelijkse ochtendritueel. De Goedemorgen drinkontbijt-spot kreeg 53 procent van de ruim 13.000 stemmen.
Het Houten Reclameblok is de prijs voor de meest irritante radiocommercial van het jaar. Winnaars van voorgaande jaren namen heel sportief hun prijs in ontvangst, maar Campina kwam niet opdagen. Een woordvoerder van het bedrijf liet weten dat Campina juist erg blij is met de commercial.
Andere irritante reclames zijn volgens de luisteraars die van de Nederlandse Energiemaatschappij (aangeprijsd door Frans Bauer) en Carglass (voorkom een uitgescheurd sterretje in je voorruit). Met de prijs willen Coen en Sander adverteerders en reclamebureaus er toe aan te zetten om de kwaliteit van de commercials te verbeteren. Vorig jaar won Ditzo de prijs. In 2007 won Centraal Beheer.